fredag 22 maj 2009

Hard Rock Café Göteborg

Detta är det första inlägget, i en rad av många, där jag kommer recensera de restauranger jag besöker. Hoppas det kan hjälpa er hitta några pärlor i matvimlet :)


I onsdags spenderade jag och tre glada några timmar på Hard Rock Café i Göteborg. Slumpen avgjorde och vi beställde alla "Legendary Burger" (jag utan ost dock). Gruppen var enig, det är en jättegod hamburgare och pommes frittesen va superduper!

Atmosfären va trevlig med härlig blandning på musiken och det var mysigt att kunna sitta på uteserveringen även om det regnade.

Panelens resultat: 3,75/5 chokladdoppade jordgubbar

1 kommentar:

Madeleine sa...

Appropå Hard Rock så kan jag varmt rekommendera deras dessert Hot Fudge Brownie Sundae, den är helt gudomlig! Lite väl dyr kan tyckas men efter en mastig burgare så räcker denna himmelskt goda efterrätt lätt till två :-)