måndag 25 maj 2009

Restaurang Istället, Göteborg

Romantik - yes please!

I fredags var jag och Johan på romantisk middag på Restaurang Istället i Linné. Mysig atmosfär och trevlig och glad personal.

Både jag och Johan beställde Black Angus Entrécote och till det drack vi rött, villa Albius. Mycket gott och passade bra till maten. Vår Angus var perfekt medium-tillagat va mycket gott och portionens storlek var perfekt.

Efter maten avslutade vi en mycket mysig kväll med varsin drink. Jag tog en fläder-drink och Johan en mojito. Min drink va super och jag tyckte även mojiton va god, men den var för söt för Johans smak.

Panelens resultat: 4/5 Chokladdoppade jordgubbar

1 kommentar:

Cathrin sa...

Yeyy! Där är mysigt. Har aldrig ätit där men däremot druckit drinkar. Tror de hade två för en då. Det är ju aldrig fel. ;)